Fredag

Har precis kommit hem från en liten photoshoot ute på vischan med min kära grupp. Bilder får ni se en annan dag. Där stod jag i kjol och kortärmat mitt i oktober.
Var det nå kallt då? Jaaaa det var det!

Men det blev bra och roliga bilder, allt för att piffa upp vår power point!

Nu ska jag snart ner på stan och luncha med ett annat gäng tjejer, nämligen Joss, Vera och Vickan!

Ikväll middag hos pappa och sen fredagsmyyys!

Hejdå!




Har jag sagt att jag har världens bästa pappa?
Det tåls att sägas några gånger.

När jag kom dit igår låg en liten present och väntade på mig på mitt gamla flickrum. Han hade varit på Hemtex
och köpt ett örngott till mig, bara sådär. Jag som älskar små överraskningar. Söt han är!



 Örngott Wolf - vit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0