Måndag

Igår satt jag och pillade med vår logga. Sen kom jag på att jag inte var nå bra på det så jag gav upp. Köpte en Ben and Jerry´s och slötittade på hangover 2 istället.


Jag har inte öppnat böckerna i helgen. Ångest.
Men å andra sidan har vi skickat in litteraturuppgiften, vi är nästan klar med det stora arbetet och jag har kommit en bit på den individuella. Dessutom vet jag på ett ungefär vad jag ska prata om på redovsiningen.

Och nu blir det inte heller något plugg. Ska snart åka till farfar och hjälpa han med lite grejer, och ikväll ska gruppen träffas igen. Hoppas jag hinner läsa lite därimellan.


Nu ska jag kila, heeejdå!

Kommentarer
Postat av: Tess

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med dig! :)



Kika gärna in min KlurigaGåta!: http://tessvonolsson.blogg.se/2011/october/klurigagatan-5.html#comment

Kram! :)

2011-10-24 @ 10:05:49
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0