Onsdag

Idag har jag fått mycket gjort. Började dagen med att städa lägengeten lite snabbt. Därefter åkte jag och kollade in nya friskis. Ny entré och nytt stooooort gym. Gick på ett lunchpass innan jag åkte hem och duschade.

Sen skyndade jag mig ut till Boom där det var brandrea. Dock slingrade sig kön genom hela varuhuset så jag vände lika snabbt som jag kom in. Besökte istället classes, skopunkten och ett antal butiker i birsta city. Vill inte tänka på hur mkt jag handlade för, med tanke på att jag gjorde av med ungefär 1000 kr på bara underkläder. OMG!
Fick iallafall mig med skor, koftor, halsdukar och annat. Nu saknas bara en ryggsäck i skinn, sen är jag nöjd.
Nä just det, bokade ju tid för synundersökning också. Blir nog nya glasögon den här måndaden också. Shiiit!
Ge mig lite jobb nu tack!

Jag har även hunnit hem till bergsåker idag. Där hämtade jag mitt fina, stora, mysiga duntäcke. Jag har alltså också bytt sängkläder idag. Ica och systemet har också fått sig ett besök.

Nu vill jag bara lägga mig i sängen och dö. Men det ska jag inte. För jag ska snart gå ner till Vickan för lite onsdagsvin!


Tjooohej! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0