Söndag

Heeeej bloggen!

Söndag är en bra bloggdag. Brukar även alltid ha mer läsare på söndagar. Är väl för att många är hemma och slappar dagar som denna.

Helgen i korthet då. Utgång med några ev tjejerna i klassen i fredags.
Igår tog jag chansen att bättra på mina matlagnings-skills. Tog och gjorde en trerättersmiddag med toast skagen, potatisgratäng och fläskfilé med kantarellstuvning ocg panacotta till efterrätt. Därefter blev det bubbel, bastu och mys.
Idag har jag, för ovanlighetens skull, sovit ut. Till tio, det är otoligt länge för att vara jag.


Nu har jag precis kommit hem från skolan, där jag har varit med Emma och arbetat med vår lilla påhittadde organisation. Imorgon är det föreläsning igen och jag vet inte riktigt när jag ska hinna med att jobba.

Den här helgen har gått fruktansvärt snabbt och just därför tänkte jag att jag ska skulle njuta extra mycket av den ikväll.

Nu blir det middag, läsning av kurslitteratur (om jag orkar) och sedan blir det söndagsmys med film och chips!!


Vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0