Söndag

Åh tack, nu har jag lyckats ta bort så att inte varenda låt jag spelar på spotify kommer upp på facebook. Utan att ta bort vännerna från spotify.

Visst, jag gillar att dela med mig av min musik. Men det ska ske på mina villkor och jag vill inte att alla ska kunna se vad jag lyssnar på jämt. Måste ju dessutom vara störande för er då min spotify grå varm hemma hos mig varje dag. 



Helgen då. I fredags blev det fredagsfika med Joss och Vera. På kvällen blev det tentafest med klassan. KUL!
Igår var jag en snabbis ut till Allsta, sen åkte jag hem och sov en stund i soffan, för ett sedan förbereda för lite lördagsmys. Idag har jag varit på dollarstore med Jennie. Fick med mig några muggar, ljus, burkar mm.
Snart ska jag hem till pappa och käka tacos och ikväll funderar jag på att baka något.

Det var en snabb update om min helg.

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0