Tisdag

Tja!

Nyss hemkommen från Spacsavers. Har beställt mina brillor nu. Jag får tydligen bättre och bättre syn för varje år. Undra när det kommer vända och gå åt andra hållet?

Idag står det plugg på schemat. Eftersom jag har andra planer ikväll kan jag inte vara med dom andra på skolan, så jag har fått en egen liten uppgift. Ska försöka göra så mycket jag hinner, för just nu är det sjukt mycket som rör sig i min lilla hjärna.
Jag måste ringa tele2, vårdcrentralen, moderna försäkringar och så ska jag försöka fixa en tid hos en naprapat.
Det sistnämnda blir alltid bortglömt. Borde ha bokat in ett besök i somras. Men det finns ju viktigare saker än att fixa min rygg...

Nä, nu ska jag återigen försöka logga in på mina vårdkontakter. Sedan ska jag öppna böckerna.
Om allt bara ville samarbeta med mig idag!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Susanne,



Vi på Tele2 hoppas du fått hjälp med det du sökte vår kundservice om. Annars får du gärna kontakta mig på mejlen om du har frågor.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-10-14 @ 12:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0