Måndag

Tjabba!

Jag försökte blogga från mobilen igår, men det gick tydligen inte så bra.
Gårdagen bestod av jobb och plugg och kvällen avslutades med film.

Idag har jag varit på skolan från typ åtta till ett och nu håller jag på att fixa mig lite mat.
Blir spinningen kl fem.

Jag har verkligen inte mycket att berätta för tillfället.
Återkommer imorgon.




Åh kollade precis First class. Där stod det att resultatet av tentan var ute. Och att dom hade lagt ut slutbetyget. Jag vet att det gick bra på tentan, men det gick ju mindre bra på en annan uppgift, så jag hade förberett mig på ett C. Jag fick dock ett A!! Jag är superglad :D
Tänkt om alla framtidens tentor kunde vara lika lätt!



Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Svea

Duktig du är Suss!! :)

2011-10-17 @ 15:01:08
URL: http://elinsjostrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0