14.20

I lördags hade personalen på kåren lämnat ut min jacka till fel människa. Min skinnjacka som kostade över 2000 kr och i den låg dessutom hela min nyckelknippa. Nycklar till lägenheten, bilen, cykeln, pappa hus mm.
KUL!
Dessutom fick jag ringa till vår föreningsjous som fick komma och öppna åt mig mitt i natten.
Jag var lagomt förbannad. Började till och med grina när jag stod där och letade som en tok efter jackan.
Kvällen blev helt mongo och när dessutom han som skulle komma och öppna åt mig var otrevlig brast det för mig.


Men nu har jag varit på Birsta med Lovisa och köpt en nya jacka. Skulle inte förvåna om dom ringer vilken dag som helst nu och säger att dom har hittat min jacka, bara för att.

Idag ska jag hem till pappa och käka, och ikväll blir det nog kanske kåren igen.

Och vet ni vad, imorgon ska jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0