15.23

Jag vaknade halv åtta imorse. Jag sover inte speciellt länge på vardagar och det är väl bra i sig. Men just vid den här tiden på dagen blir det jobbigt. Speciellt när jag sjunker ner i soffan med alla böcker och papper jag ska gå igenom. Då är det svårt att hålla sig vaken.

Nickade nyss till i soffan. Vaknade lika fort och för att inte somna igen hamnade jag här framför datorn. Frågan är vad som är bättre.

Jag vill bara att klocka ska vara 14 imorgon. Så jag kan få skriva skiten och sedan gå därifrån, lättare än någonsin. Jag vet dock inte om jag kommer känna mig så mycket lättare, då det känns som att jag inte har pluggat tillräckligt alls. Intalar mig själv att den kommer vara ganska lätt tenta eftersom det är den första.

Jag kan säga det om och om igen, men jag tror fortfarande inte ni förstår hur mycket jag längtar till imorgon eftermiddag. En hel helg utan jobb, utan plugg, utan tider att passa och utan något alls att tänka på. Jag ska sova bra, äta gott och må bra. För helgen kommer gå fort och nästa vecka sättar allt igång igen.



Men då vill jag även påpeka att jag trivs jättebra i skolan, har världens bästa klassisar och just nu känner det som att jag har valt rätt.

Vi kanske hörs ikväll eller imogron, annars får ni önska mig lycka till ;)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0