23.29

Klassisarna har åkt hem nu och lämnat mig ensam i min lilla lägenhet. Efter tentan (som förövrigt gick bra) åkte jag och några snygga brudar till Birsta. Där blev lite shoppning, dock inget för mig. Jag shoppar alltid bättre i min ensamhet.
Efter Birsta åkte vi och käkade pizza, sen bar det hem till mig. Två killar har nu även anslutit till gruppen nu och kvällen består av soffmys, vin och lite kortspel. Sååå skönt att vara ledig. Och det bästa är att det bara är torsdag!

Nu ska jag ta hem en film, lägga mig och självdö i sängen och soova hur länge som helst.

Och imorgon blir det fredagsfika. Awesome!



God natt och sov gott, det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0