Då var det dags!

Idag är det dags. Mitt livs... andra tenta. Det lät inte riktigt lika bra som om det skulle vara den första. Men det känns som att det är den första. Den här känns även viktigare att klara då det inte är speciellt roligt att göra en omtenta när även har en annan kurs hängande över sig.

Tentan är mellan 14-17. Vet inte ens om jag orkar försöka trycka in nåt mer i skallan innan dess.




Nu j*vlar ska jag döda den här tentan!!



Nu ska jag städa lite, ikväll kommer några från klassen hit och myser!






Ett litet förtydligande om bloggen.
Jag har gjort en annan blogg som jag kanske ska flytta till. Har dock inte hunnit flytta över inlägg osv. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska flytta, bla för att blogg.se äntligen har fixat appen. Men skulle jag byta blogg skulle jag skriva det där och jag kommer inte använda dom parallellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0