Good feeling

Puuuuuuuuh! Vad skönt det är att ha redovisningen bakom sig. Spelar ingen roll hur det gick, det är bara skönt att slippa gå runt och tänka på det. Nu återstår en vecka av intensivt pluggande innan vi får vila. Åtminstone en hel helg.
Ikväll tänker inte jag öppna böckerna. Kom nyss hem och har varit borta sen tio. Jag ska unna mig att ligga i soffan och glo på tv ikväll. Imorgon åkte jag på jobb, vi som hade planerat pluggmys hemma hos Sillen. Men men, det kommer väl fler gånger. På lördag jobbar jag också, så jag börja känna lite smått panik över tentan nu.
Men ikväll tänker jag inte fundera mer på det!

Öppnade precis min spotify. Hade fått en låt skickat till min inbox. Har lyssnat på den en gång och jag gillar den redan. Tack!

Flo Rida – Good Feeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0