Irriterad.

HAHHAHA men vilken jävulsk ärthjärna.


Jag vet mkt väl vem Tiesto är. Jag gillar inte hans musik, så jag tror inte det var riktigt därför jag valde namnet. Hade jag velat få många läsare hade jag förmodligen valt en något mer känd människa.  Ingen jag känner vet vem han är.

Tiesto betyder kruka på spanska och anledningen till att jag har det som bloggnamn är att det finns en liten personlig historia bakom den översättningen.

Och ja, jag ska byta adress. Mestadels för att jag inte vill ha kommentarer från efterblivna människor, som du.
Att jag ens förklarar mig. Herregud, hatar anonyma töntar.

Vad fan heter din blogg liksom?
Hejjagharingetliv.blogg.se förmodligen.





Oj, inte rätt dag att kommentera min blogg idag känner jag. Är på nå så dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0