Måndag

Hej!

Måndag idag. Skönt att vara ledig efter en fullspäckad helg. I fredags efter jobbet träffades jag Vera och Jennie hemma hos Josse var lite filmmys och surr. Inte ofta man träffar dessa tjejer på en och samma kväll, så det var jättekul. Jennie dra ihop er inflyttningsfest snart nu då!

I lördags blev jag och Anna bjuden på lunch hemma hos Emma. Pizza, och den var supergod. Så nästa gång är det min eller Annas tur att bju tillbaka. Efter lunchen åkte jag hem och pluggade lite innan jag gick ner till Vickan och blev bjuden på smörgårdstårta. Efter det blev det utgång och jag tror jag aldrig har skrattat så mkt på väldigt länge. Kvällen slutade på ett minst sagt ovnaligt sätt, men det är en annan histroria.

Söndagen bestod av plugg på skolan, sen jobb fram till sju. Runt tio kastade jag ifrån mig alla böcker som fanns i min närhet och drog igång lite söndagsmys ist.

Nu sittter jag här och skriver ner lite stödord till onsdagens redovisning. Det här med att plugga är ju heltidsjobb det. Perfrekt pluggväder idag dock. Vid två ska jag möta upp resten av min grupp hos Amanda. Då kan det gärna få ha slutat regna.

Nä, nu ska jag fortsätta.


Hörs!




Jag ska försöka plugga sönder på dagarna, så jag får tid till annat på helger och kvällar. Jag är sugen på att åka ner till myre och kolla in Nordljus nya butik. Någon som vill hänga på?



Kommentarer
Postat av: Emma s

jag är på!

2011-09-19 @ 17:20:50
URL: http://emma.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0