Måndag

Godmorgon!

Återigen har en helg runnit förbi och jag har inte ens hunnit reagera på det. I fredags bestämde sig jag, Anna och Emma för att gå ut och käka. Vi tänkte äta på bitelline med det var ju såklart fullt där. Och sugen på tacos som vi var, slutade det med att vi åt på Kermit. Det gick väl inte att direkt jämföra med Biteline, men det fick duga. Efter middagen gick vi hem till Anna och hängde, innan det var dags att dra sig hemåt.

I lördags blev det som sagt jobb, var inte alls så mycket folk som jag hade trott. På kvällen fick jag fick några förfrågningar om utgång och divserse, men det slutade med att jag satt hemma. Pluggade inte alls så mycket, som jag hade tänkt. Gick ist och la mig ganska tidigt.

I söndags blev det till att plugga lite med några från klassen på skolan, sen åkte jag och handlade för att återigen äta tacos. Gottigott!

En lugn och skön helg har det alltså varit. Tänkte att jag måste spara på krafterna inför nästa. Då är det bara att tagga för tentafest!





Nu ska jag sätta igång med plugget, och klockan tolv ska jag infinna mig på skolan igen.


Trevlig måndag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0