Måndag

Hej, dålig uppdatering nu. Skärpning!

Kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort dom senaste dagarna, så det kan bli lite svårt för mig att återberätta för er. Nollning är iaf i full gång och jag har verkligen haft sjukt kul. Indian, hippie och på torsdag är det Star Wars-tema. Och på lördag har vi vår stösta sittning med film-tema.
Jag har intagit en hel del alkohol den senate veckan. Och dagarna är proppfulla med aktiviteter.

Imorgon är jag dock ledig, så då blir det plugg.


Klippt av mig håret har jag också gjort. Snart kanske jag vågar ta steget till september-frillan.



Det blir nog mer uppdatering imorgon. Nu är jag trött och vill sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0