Spotalike

Nu blev jag på sådär jättedåligt humör igen. Stör mig på typ allt.

Kåren är efterbliven. "Ingenting vi kan stå för..."

Mest stör jag mig på folk som gillar samma personers statusar och bilder exakt varje gång. Det är så sjukt genomskinligt. Är det bara en person som har gillat tex en status, så vet man direkt vem det är utan att ens behöva kolla. Jämt!! Snälla ge upp. Det är bara pinsamt.



Anyhoooooooooooooo. Om två timmar börjar jag jobba och jobbar till åtta.  Efter det blir det filmmys ♥


Bjuder på världens bästa låt så länge. Gillar egentligen inte den här typen av låtar. Men den här bra. Enjoy!


Ed Sheeran – The A Team







Sen måste jag passa på att tipsa om en sida jag hittade på Annas facebook.

http://www.spotalike.com/

Sök på en låt du gillar, sen hittar den här sidan en lista med liknade låter. Assmart ju! In och kika!


Kommentarer
Postat av: But

Förstår inte, vad är det du skådar? Om personen ifråga gör det för att visa intresse inform av kärlek eller vad? Vad är det genomskinliga?!

2011-09-16 @ 16:44:35
Postat av: Suss

Det är i form av smör! Det är så tydligt att det är pinsamt. Om man gillar alla statusar, vad än det är, så är det ganska genomskinligt.

2011-09-16 @ 17:48:57
Postat av: emma

Kåren är efterbliven! Vi ska lösa det där! Jävla dårar!

2011-09-17 @ 16:35:00
URL: http://emma.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0