Tisdag

Godmorgon!

Vaknade vid åtta idag. Än så länge har jag bara legat och slöat i sängen och ätit lite gröt till frukost. Men nu blir det andra bullar. Måste började förberda mig för redovisningen imorgon. Jag kan texten hyffsat, men jag måste kunna den riktigt bra för att känna mig någorlunda bekväm där framme. Fast det kommer jag nog aldrig riktigt göra. Men jag hoppas det blir bättre och bättre iaf.

Idag hade jag även tänkt hinna med en promenad, är ju väldigt härligt väder ute. Så jag kanske går en sväng upp i Södermalmsskogen.

Ikväll ska gruppen träffas igen, öva på talet och sätta ihop powerpointen. Ska bli skönt imorgonkväll när det är över. Då är det bara en vecka kvar innan tentan. Och tentaveckor har man ju hört talas om. Kommer nog inte hinna med mycket annat den veckan. Så ni kan ju tänka er ungefär hur mycket jag längtar efter nästa helg. Då ska jag göra absolut ingenting!



Jag kan även berätta att jag nu har skaffat mig en annan blogg. Vad den heter är än så länge hemligt. Tog mig ungefär tre hela dygn att hitta en namn, då princip alla ord i hela världen redan är tagna. Har inte riktigt bestämt mig om flytt eller inte. Men när jag har fixat till designen, så blir det nog av ändå.
Självklart kommer jag inte skriva ut namnet på den här bloggen. Utan jag kommer dela länken på facebook, och dom läsare som inte är vän med mig där, kan gärna skicka ett mail så får ni den nya adressen.

Detta kommer nog ta några veckor, och vem vet, jag kanske har ångrat mig igen efter det.



Hare fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0