Tisdag

Tisdag idag. Har varit nere på kulturmagasinet och pluggat med mina kära klasskamrater. Sen fick jag ta cykeln till skolan, där jag fick låna böcker till nästa kurs av min fadder. Nu är jag hemma igen och ska plugga lite innan jag åker ut till Allsta och är barnvakt. 

Det är liksom sista rycket nu, på torsdag gäller det. Känner lite som Jennifer, har ångest över att jag inte har någon ångest. Borde jag inte vara mer stressad? Borde jag inte vara mer nervös?


Äh, det är första tenten, så jag hoppas bara dom är schyssta.


Som ni märker är det dåligt med bilder i bloggen just nu. Men har inte så mkt tid till sånt. Ska ta mig en sväng ut i skogen i helgen tänkte jag, fånga lite av höstens fina färger.
Bjuder på en snygg bild från idag så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0