Tisdag

Hejsan!

Tiadag idag. Och det här skulle ha blivit en pluggdag. Klockan är snart tre och det känns inte som att jag har gjort ett skit. Jag vet inte hur man pluggar. Jag läser och läser, men ingenting fastnar. Kommer på mig själv att jag läser samma stycka flera gånger men att tankarna är någon annastans.

Snart ska vi åka till Allsta och vara barnvakt. Ta en paus från det här, får göra ett nytt försök när jag kommer hem.

Och jobbat har jag inte gjort. Tror inte jag klarar mig på 2700 i månaden. Men nollningen är ju fortfarande i full gång, så det blir nog mer tid till jobb nästa vecka.


Imorgon är det föreläsning igen. 10.15, men jag ska vara på skolan 8.30 för att plugga lite innan. Tentan är om tre veckor.





Och oj, vad jag önskar att jag hade kommit och städat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0