Torsdag

God morgon folket!

Har varit vaken sedan halv nio och jag försöker traggla mig igenom en lång artikel om kommunikation på engelska. Det går sådär. Ska fan kopiera in hela skiten i google translate. Det kan bli lite svårare sen när vi får böcker på engelska. Är det just inom detta ämne som man måste har mycket litteratur på engelska eller är det så inom alla utbildningar på universitet?

Om ungefär en timme ska jag bege mig mot jobbet. Hoppas på lite folk idag, det är ju trots allt dagen innan löning. Jag slutar halv åtta och om jag har tid tänkte jag shoppa lite innan jag åker hem.

Nä nu ska jag gör en ryck till innan jag måste börja göra mig i ordning.


Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lina

2011-09-22 @ 11:58:00
Postat av: Lina

Det verkar vara mest engelsk litteratur inom de flesta utbildningar av nån anledning

2011-09-22 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0