Grönt är skönt


Jag har köpt en ny liten sommarplånbok. En grön. Jag gillar grönt. Min nuvarande plånbok är ganska klumpig, så den här är ju perfekt för att stoppa ner i jeansshortsen!
Hade varit perfekt present till mitt påskägg. Synd att jag köpte den själv.
För pappa, du kommer väl ihåg att köpa ett påskägg till mig?!
Går bra att fylla det med choklad eller några tior också!


Har även varit ute på en rask morgonpromenad. Det ska nog bli min nya morgonsysselsättning. En snabbpromenad innan tio, men morgonpasset i hörlurarna. Gick runt och flinade för mig själv, såg nog rätt kul ut.

Ikväll blir det mys med några brudar i klassen och imorgo blir det till att hänga med Emma och Anna, längtaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0