Måndag

Idag har jag befunnit mig i skolan mest hela dagen. Kom hem för någon timme sen och åt resterna av min lasagne. Måste göra om den snart igen. Gött ju!
Snart får jag besök av Malin och Emma. Var ett tag sen nu, så det ska bli trevligt!

Men nu måste jag försöka kötta vidare med rapporten innan dom kommer. Vill ha den klar NU. För efter den får vi äntligen lite ledigt och kan koncentera oss på Communicare fullt ut. Sweeeeeeet.
Rapporten ska vara inlämnad på torsdag. På fredag har vi fotografering till hemsidan och på kvällen blir det fest med klassen. Kick-mitt. Temat denna gång är "fel fest". Och vi har kommit på ett jättebra tema till vår grupp. Men det är hemligt så länge! Hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0