Onsdag

Hej!


Blev en kortis på skolan idag. Nu har jag kommi hem och ätit så jag är redo för stykepasset på friskis vid halv sex.
Tills dess tänkt jag skriva klart rapporten som är deadline imorgon kl 15. Vår grupp ska även skicka in en ansökan till vilket ansvarsområde vi vill ha på Stadshuset under själva konferensdagarna i maj. Tänkte göra det ikväll också, så får jag en helt pluggfri dag imorgon. För då blir det städning och byte av sängkläder och handdukar. Tänkte börja lite smått idag också, vill ju inte direkt att hela lediga dagen ska gå åt att städa. Funderar på att ta en tur till birsta också. 

Det var allt för tillfället.




Kommentarer
Postat av: Annapanna

Vänta nu... En Hel dag för att städa en etta??? :) hihi! Iof är du ju noggrann :)

2012-04-18 @ 20:31:28
Postat av: Suss

Haha ja en hel dag var ju att ta i faktiskt! Hann städa ikväll, så imorgon hinner jag jobba också ;)

2012-04-18 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0