Onsdag

Hejsan hoppsan!

Här sitter jag och letar recept till kycklingenchiladas som jag hade tänkt göra till middag sen. Klockan ett ska jag vara i skolan, men jag kommer inte på något att göra fram tills dess. Är inte så sugen på en promenad i det här vädret heller. Kanske ska ta och läsa. Var ju ett tag sen man läste en helt vanlig bok, helt frivillgt. 

Igår var jag och pappa som sagt i Allsta, där vi blev bjuden på middag. Alma den stackarn är förkyld och typiskt nog började jag känna av något i halsen i morse när jag vaknade. Nu sitter jag här och snorar lite lätt. Jag hoppas det är en såndär rääääcerförkylning som jag brukar har, för jag har inte direkt lust att vara sjuk just nu faktiskt. 


Hörs, hej!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Hur mår du nu då? Hoppas det var något tillfälligt bara!!

2012-04-25 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0