Söndag

Tjena!
Tänkte berätta vad jag har sysslat med på sistione. I fredags blev det jobb för hela slanten. I lördags åkte jag, Louise, Emilia och Clara ut till Timrå för att besöka Hamsta loppis och Timrå gårdsbutik. På gårdsbutoken tog vi oss en fika och surrade på. Tror alla fick med sig ett litet fynd från loppisen och det blir nog en tripp till dit snart.
Igår kväll var jag jättesugen att följa med Jennifer på Filip och Fredrik på tonhallen, men biljetterna kostade typ 400 kr, så jag fick skippa det. Då blev jag istället nerbjuden till Vickan och Tove på tacos. Och kvällen som skulle ha varit en myskväll slutade med en jätterolig utgång. Det är oftsast som där spontana utgångarna som är dom roligaste faktiskt. 

Idag har jag varit med familjen i stugan. Där blev det krattning och fika i solen. Superskönt väder. Hittade ett dinusaurieägg också!! Hörrni, börja använda instagram och följ mig där!


Nu tänkte jag skriva lite på halvtidsrapporten och sedan ta en promenad.

Imorgon blir det skola igen!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0