Torsdag

Det blev ändrade planer idag. Hade tänkt hålla mig hemma och städa lägenheten. Och när jag säger städa hela dagen Anna, så kan det inkludera rensa garderober, panta, källsortera byta sänkläder osv. Men okej då, det kanske inte tar en hel dag ändå ;)

Idag ska jag istället ta en fika med några snyggingar på stan vid elva. Sen ska vi åka till skolan och där ska vi lämna in rapporten och hämta två uppgifter som v nu fått tillbaka.
Efter det ska jag till jobbet och jobba några timmar till stägning.
Så kommer min dag se ut istället.

Imorgon är det fotografering till hemsidan med gruppen, efter det väntar några ruschtimmar på skolan innan vi kan göra helg. Imorgon kväll är det dags för den där festen jag pratade om. Någon som har en pick up?! Hör av er!
Kvällen kommer börja med att gruppen träffas hos mig och käkar pizza, för att sen gå ner på Borgmästarn och träffa dom andra grupperna. Där blir det lekar och fest. KUL!
Får väl se om det blir något jobb för mig i helgen eller inte.

Nu blir det frukost, sen cyklar jag ner på stan.

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Hahaha!! Ja, men om du ska panta, tar det tid!! =) Kram

2012-04-19 @ 16:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0