And if the answer is no, can I change your mind?

Jag är dötrött, men kan inte sova. Och när jag väl har somnat vaknar jag vid tre och ligger och stirrar i taket i nån timme, sen vaknar jag vid sju/åtta. Så har det varit i några dagar nu och jag förstår inte varför. Stop it!
 
Imorgon blir det jobb. 10-16 bara. Och på kvällen blir det förmodligen bilbingo i Kovland. På onsdag blir det jobb mellan 9-18 och direkt efter ska jag hämta upp pappsen på tågstation. 
 
Sen verkar jag vara ledig resten av den här veckan. Även fast jag har satt upp mig på jobb i helgen. 
 
 

 
Just nu sitter jag och lyssnar på the Killers. Inser att det var ungefär 100 år sen sist. Men dom är ju så sjuuukt bra!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0