Fredag

Igår var det en bra dag. Jag fick ett helgkontrakt på IKEA, vilket jag tror och hoppas kommer passa mig perfekt nu under tiden som jag pluggar. Daniela fick byta sitt jobbpass på kåren, vilket betyder att hon blir ledig på måndag och vi kommer ha sjukt roligt när vi nollorna delasi i faddergrupper. Så trots att min förkylning vägrar ge upp var jag på strålade humör hela kvällen igår. 
 
Idag vaknade jag av att regnet slog mot fönstret. Grillning på förrådet ikväll låter inte så lockade. 
Fick även ett sms av Jennifer. Stackarn ligger uppe på sjukhuset och fick åka dit igår kväll. 
Kan tänka mig själv hur det är att inte vara härifrån och ligga ensam där uppe. Därför ska vi åka och hälsa på henne så fort vi får <3
 
Men först blir det frukost och sen till farfar, för att byta tillbaka bilen.
 
 
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0