Helgen

Hej!
 
Dags för lite uppdatering om helgen kanske?
 
I fredags började jag med att åka ut till Allsta. Där tog jag, Anna och Alma cyklarna ner till Klingstatjärn där Alma tog sig ett litet dopp. Därefter åkte jag och plockade upp Ida och Jennie för att ta en liten mysig fika på Norra berget. Efter det blev det en sväng på Selånger på Jennie och även en tur till Birsta. Kvällen avsutades sedan med ett litet spontant besök hos Ida igen. 
 
I lördags blev det jobb hela dagen. Och det var nog en av dom segaste dagarna i hela mitt liv. Tur att jag har världens bästa arbetskamrater som får mig att skratta mest hela tiden. RED ONE! Hahaha!
 
Efter jobbet åkte jag hem och skyndade mig att göra mig i ordning för att sedan åkte till Ellen där några snygga tjejer satt ute på deras nya inglasade balkong och drack vin. En snabbis på Svenssons och Invito innan jag vandrade hemmåt. 
 
I går kom Jennie och hämtade mig vid ett och vi åkte till Selånger igen, men denna gång för att se på fotboll. 
Resten av söndagen bestod av slappning av hösta grad. 
 
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna..
 
 
 
 
 
Idag är det skönt att vara ledig, trots det tråkiga vädret. Men på så sätt kommer jag nog hinna med allt jag vill. Skulle behöva städa lägenheten, ta en lååååång promenad, fixa lite grejer inför skolstarten och även kanske ta en sväng till Birsta. Men det sista kanske jag sparar till imorgon. 
 
Jag är ledig mån-ons och jobbar sedan tors-sön!
 
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0