Höst

Tror ni det är lugnt förresten att ta en lugn promenad när man fortfarande är halvkrasslig? Är ju rätt kyligt ute. 
Aja, vi får väl se. 
 
Nu har jag varit ner i förrådet och lämnat alla mina sommarskor och sandaler och plockade upp några av höstskorna. Känns ju lite tråkigt måste jag säga, mest för att det fortfarande är augusti. 
När jag väl var där nere insåg jag att jag behöver in ny höstjacka. Även nya skor, och koftor. Och träningsskor, både utomhus och inomhus. Hur ska det gå till?
Halva lönen gick ju åt till att klippa mig och betala mobilräkning. Buhu...
 
Csn kommer väl snart också hoppas jag.
 
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Så länge förkylningen bara känns i "huvudet" så kan man utföra lättare motion men om det känns ned mot bröstet så ska man avstå helt. Det är en bra tumregel :)

2012-08-28 @ 11:42:49
URL: http://ronjawe.blogg.se
Postat av: Suss

Tack Ronja!! :)

2012-08-28 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0