Onsdag

Skulle ha jobbat mellan 16-22 idag. Men eftersom vi var klar redan 20, så fick vi sluta då. Vilken tur, för då hann jag stoooorhandla på vägen hem.
 
Imorgon blir det jobb till 18. Imorgon är det även dags för katalogsläpp, och för er som inte vill komma ut till Birsta och hälsa på mig kan ju gå ner på stan och kolla in IKEAs parad längs Storgatan runt lunch. Där kan ni få en rykande färsk katalog. Synd att jag jobbar, hade varit kul att gå ner och kika. 
 
 
 
Idag innan jobbet blev det en långpromenad med Sillen. Och därefter en lunch med Jennie nere vid ån. Trevligt värre. Inne på Åhlens fyndade jag dessa, så nu ska jag framkalla lite sommarbilder och sätta mig och klippa och klistra. 
 
 
 
 
Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0