Tisdag

Hej!
 
Råkade vakna så sent som kl 10 i morse. Så nu har jag precis ätit frukost och sitter och kollar in schemat för hösten. Vi har tenta redan den 21:a. Inbillar mig därför att den inte kommer vara jättejobbigt. 
Ett annat schema jag precis kollat in är nolleschemat. Och det kommer bli så himla kuuuuul!!! 
 
 
 
 
Vet ni vad jag gjorde igår då?
Jag var på handbollsträning. Dock satt jag på sidan, då jag har fått halsont nu de senaste dagarna ( Jag skyller på Jennie ;P ) och ville inte att det skulle bli värre. Men det såg i alla fall sjukt kul ut, även fast jag blev mer skrämt än någonsin. Har ju liksom inte hållt i en handboll på fem (!!?!??!) år!
Men nästa måndag ska jag nog åka dit igen och testa på!
 
 
Nu ska jag klä på mig och kanske ta en tur till Birsta!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaaaa!! På måndag SKA du testa, du kommer ångra dig annars! En gång handboll, alltid handboll :D

2012-08-23 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0