Torsdag

Godmorgon!
 
Idag blir det jobb mellan 11-16. Sen blir det till att åka hem och vid sex ska vi infinna oss ute på Tynderö. Närmare bestämt Idyllen. Där blir det räk-och tacosbuffé! ÅÅÅHH ska bli så gött, så jag tänker till och med strunta i att äta lunch idag! 
 
 
Nu har jag köpt böckerna till första kursen. Och jag känner mig till och med taggad. Är verkligen en underbar känsla att veta vad man ska göra till hösten och dessutom se fram emot det. Ska dessutom bli sjukt kul med nollningen. Längtar efter att få träfa våra små barn!! 
 
I tisdag när vi var på bilbingon kände jag för första gången att hösten är på väg hit. För en och en halv månad sen skrev jag om den underbara försommardoften. I tisdag kände jag höstlukten. Ni vet när det luktar av som en blandning av asfalt och löv, fast ändå på ett frikst sätt. Dessutom börjar det bli väldigt mörkt om kvällarna. Men jag kan inte undgå att tycka att det är mysigt. 
 
 
 
Nä, hörrni. Nu blir det en rejäl frukost, den drar jag till jobbet!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0