Fredag

Sådär. Nu har vi haft vår andra handledning. Det känns liksom bättre och bättre för varje gång. Även fast det finns mycket att förbättra i texten vi har skrivit hittills så känns det som att vi förstår och kan ta till oss kritiken och tipsen. Det går framåt helt enklt. 
 
Ikväll har jag inte planerat någonting. Går inte att planera så mycket heller när man ska kliva upp 04.00. 
 
Skönt ändå på något sätt att det är fredag. Är glad för er som har sovmorgon imogron. Och jag kanske ska vara glad över att jag slutar 10 redan. Lär ju vara kaos i Birsta sen. Men jag längtar till söndagkväll. Då ska jag äntligen få sova ut (och på något sätt andas ut), och jag hoppas den där mysiga känslan om att är julaftonsmorgon dagen efter infinner sig. 
 
Nu börjar jag bli PHETT hungrig. Ska äta lunch med pappa snart på Piccolo. Hoppas han bjuder! Tihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0