Fredag och tentadags!

Nu när det är så många som ska göra praktik i Stockholm blev jag också sjukt sugen på att vara där. Men eftersom vi inte har något plugg under tiden och jag har världens skönaste handledare, kan jag nog ta en långhelg och åka ner och hälsa på allihopa!
 
Nu är det bara några timmar kvar innan tenta. I vanliga fall brukar jag inte kunna sova. Men i natt har det gått utmärkt, fast det kanske är för att tentan inte börjar 08.00 som den brukar. 
Jag är inte ens nervös, jag längtar bara tills den är över. För då blir det en tripp till Birsta!! WEEEI!!! Avslappningsshoppning utan dess like!
 
 
Nu ska jag kolla igenom mina anteckningar en sista gång, sen är jag nog redo. Hoppas jag!
 
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0