Fredag

Jag måsta ha en ny säng. Min är sämst. Ibland när jag vänder mig om tar den i sänglådorna jag har under. 
Det kan väl i och för sig även bero på att jag är fet, men det beror mest på att sängen är äckligt mjuk. 
 
I natt sov jag på soffan (och då bör det tillåggas att den egentligen är värre) för att jag inte stod ut mer av sängen. 
Tänkte surfa in på IKEAs hemsida och kolla läget nu.
Jag hade tänkt vänta med att köpa en ny säng tills nästa gång jag flyttar. För den känns ju väldigt onödigt att köpa en ny 120, men nu står jag inte ut längre. Min rygg kommer gå av snart!
 
 
Klockan ställde jag på 07.15 imorse. Trots att jag är ledig och trots att jag inte ville något annat än att sova några timmar till. 
Men nu är jag förhoppningsvis trött ikväll, så jag får nån timmes sömn i alla fall.
 
 
Imorgon är det julmarknad på Norra berget. Skulle vara trevligt att gå dit och kolla läget, nu är det inte verkar ska vara 20 minus längre!
 
Nu blir det frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0