HÖJ VOLYMEN!

Jag har otroligt bred musiksmak. Tycker om det mesta. Men skulle väl kunna säga att jag ungefär lyssnar mest på det som spelas på p3.
Men beroende på dag och humör lyssnar jag på kan jag lyssna på alla möjliga musikstilar. 
 
Idag kom jag på mig själv att sitta och glida runt på Spotify och lyssna på det här:
 
Detektivbyrån – Kärlekens Alla Färjor
Detektivbyrån – E18
Slagsmålsklubben – Ovningskora
Slagsmålsklubben – Sponsored By Destiny
Familjen – Vi Va Dom - Radio Edit
Familjen – Det Var Jag
 
 
I och för sig älskar jag Familjen. Men resten av låtarna tycker till och jag med är lite skumma. Men ändå så bra!
 
Imorgon kanske jag lyssnar på dessa..
 
Graveyard – Uncomfortably Numb
 
Susanne Sundfør – White Foxes
 
Calvin Harris feat. Florence Welch – Sweet Nothing
 
Lilla Namo – Höj volymen
 
El Perro Del Mar – Pale Fire
 
Boz Scaggs – We Were Always Sweethearts
 
Coldplay – Hurts Like Heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0