Hurts like heaven

Jennie har precis droppat av mig hemma efter ett mysigt luciafirande i Selånger kyrka. Var vi också sådär små när vi 15? Eller ja, inte jag kanske. Har ju alltid varit ett huvud längre än alla andra. Saknar Bergsåker sjukt mycket ibland. 
Jennie kom på att det är 8 år sedan vi gick ur nian. Hur fruktansvärt är inte det? Jag fyller 24 snart och har inte åstadkommit nåt här i livet. Typ.
 
Jag gillar Jennie i alla fall. Mycket. Vi har hängt sen sexan/sjuan typ och jag hoppas att vi kommer fortsätta göra det!
 
 
 
 
Nu trodde jag att tentaångesten skulle börja krypa fram. Men inte då. 
Därför tänker jag inte plugga nå mer ikväll heller.
 
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: j

åh gulle dig!jag tycker om dig med :*
vi ska umgås hela liiivet ju! :)

2012-12-18 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0