Lördag

HAHAHAH bästa kvällen på länge igår! Och jag hittade precis en subwaykaka på diskbänken, vilket gjorde min dag idag!
 
Igår vid tretiden såg jag att tentorna, som skulle ha kommit på måndag, ändå var rättade och klara. Jag satte mig i bilen dirr och åkte till skolan. Och lyckan var total. Jag fick ett A! 
 
Jag skyndade mig hem igen och gjorde mig i ordning inför julfesten. Jag gick ner i stormen till bussen vid halv fem och vi åkte till Daniela en stund innan vi fick till folkets hus. 
Sen blev det Allstar. 100 spän i inträde och dött på folk. Fail. Men jag träffade några kända ansikten, så jag hade kul ändå. 
 
På vägen hem blev det Subway på Köpmangatan. Kung att dom har öppet till 04.00 nu!
Sen traskade jag hem i snön. 
 
Och snön ja, det har ju kommit sjukt mycket. Vi som tänkte åka till Birsta idag. Jag vet faktiskt inte om jag vill ge mig ut i det här om jag inte måste. 
 
Här kommer lite bilder från gårdagen. Tentan, lite fuldans och bästa tjejerna ( + Jennifer såklart!) !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0