Lucia

Hej!
 
Igår blev det som sagt plugg här hemma mest hela dagen. På eftermiddagen började det spåra som vanligt, men det behövdes nog. 
 
Jag har hela dagen idag på mig och tentan börjar inte förrän 14 imorgon, så innan där hinner man ju också lite.
Men just nu känns det ganska bra. Vi fick en nyare tenta och plugga till, och den tentan som vi ska ha är tydligen ganska lik den här ny/gamla. Fast förmodligen med massa nya begrepp, men det finns inte en chans i världen att hinna lära sig alla dom.
 
Får helt enkelt uttala mig om detta efter att tentan är gjort. 
 
 
Igår frågade Jennie om jag ville följa med på Lucia i Selånger kyrka. Jag svarade att jag fick se hur jag låg till med plugget. Men jag menar, jag kan inte sitta från och med nu till kl 19. Så idag svarade jag att jag ville följa med. MYSIGT det ska bli!
Selånger kyrka liksom, bästa kyrkan någonsin. Är ju i princip uppfödd där. Dop, lucia, miniorerna och alla dessa skolavslutningar. 
 
 
 
Det är lucia även på Ica. Gick bort och kollade Skolhusallén, där brukar maschallerna alltid vara uppradade på luciamorgon. Men inte idag... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0