Måååååååndaaaaaaag

Jag har tappat gnistan totalt. Allt känns bara jobbigt nuförtiden. Jag trodde att jag skulle kunna leva på betyget jag fick i sista kursen länge. Men det har redan gått över. Kanske för att jag har lyckats intalat mig själv att det inte alls var någon svår tenta och att jag därför inte borde vara speceillt nöjd. Bra där!
 
Jag har tyckt att hela höstan har varit tung och jobbig. Eller så är det bara för att jag känner så nu. Jag vet inte varför. Kanske har det med jobbet att göra. Har aldrig haft helgkontrakt förut och jag är ovan att jobba varannan helg. Förut kunde jag själv bestämma vilka helger jag ville jobba. Och då kunde jag jobba två helger i rad och vara ledig två helger. Känns ju som att helgerna går så fort när jag är ledig. Och att jobba helgen innan tentan är inte heller något jag gillar. 
Funderar på att säga upp mitt helgkontrakt, men då har jag väl inget jobba kvar sen. 
 
Ja jag vette fan, nu ska jag bege mig till skolan iallafall. Hoppas mitt humör blir bättre under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0