Måndag

Hej hörrni!
 
Har precis varit och tränat. Hade nästan glömt bort hur skönt det är att komma hem efter ett svettigt träningspass.
 
Idag har vi suttit hela dagen och skivit på B-uppsatsen. I morse hade vi också handledning, och jag måste säga att det känns lite bättre. Kanske kan få lite ledighet i jul ändå. 
 
Imorgon ska jag infinna mig på skolan vid nio igen och jag har ingen aning om hur länge vi blir där. 
 
Annars är veckan som jag trodde skulle bli ganska chill redan nästan helt uppbokad. Plugg, klippning och färgning, julbord med jobbet, handlening igen, utvecklingssamtal, jobb i helgen osv.
 
Vet inte om jag har sagt det här förut, men tror inte att jag har längtat så här mycket efter just julafton någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0