Midnight city

Huvudvärken har slagit till. För mig som i princip aldrig har huvudvärk är detta ett tecken på att min hjärna är överhettad igen. 
 
Skulle behöva göra något annat ett tag. Men det får bli efter fredag.
I helgen är jag ledig, om man bortser från uppsatsskrivandet. Då vill jag shoppa. Jag blev liksom sugen på att köpa julklappar. Men eftersom vi inte ska köpa några julklappar i år kanske jag passar på att köpa något åt mig själv. Kanske nåt snyggt till nyår, även fast jag inte vet vad jag ska göra. Frågan är om jag ska ha klänning eller byxor och kavaj. 
 
Eller alla vi som ska fira jul, ska köpa en klapp var för 100 kr och sen slumpa ut dom. Tips på vad man kan köpa?
 
Nu ska jag gå och smaka på papparkakorna jag fick av pappa. Man blir ju snäll av papparkakor, så pappa kunde ge dom till mig, eftersom han redan är så snäll!! Tihiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0