Onsdag

God morgon!
 
Jag har varit vaken sedan 07.15. Ställde faktiskt klockan på det, i hopp om att vara någorlunda pigg och kunna se julkalendern. Visst var jag det, och nu sitter jag här två timmar senare och har hunnit med både det ena och det andra. 
Jag har ätit frukost, röjt i lägenheten, varit ner i källaren med massa grejer, sopat av bilen, varit till Nacksta och handlat, pantat och nu ska sätta igång med plugget.
 
Sen vid två kommer några tjejer hit och vi ska plugga och fika lite till. 
Bara två dagar kvar. På fredag kl 14 smäller det. 
 
Som vanligt är jag inte speciellt nervös. Samtiigt som jag inte alls känner mig hemma med alla begrepp. Men det hade jag väl tänkt ordna till tills på fredag. 
 
Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0