Onsdag

Sådär då!
 
Vid halv fem lämnade vi in den sista uppgiften i den här kursen. Bara tentan nästa fredag kvar nu. Och några fler föreläsningar och workshops samma vecka. Snacka om att jag ska såga den är kursen i utvärderingen. 
Nu blir det tentaplugg i två dagar och jag slipper släpa mig till skolan. Skönt på något konstigt sätt. 
 
Direkt när jag kom hem gick jag och skottade fram bilen, IGEN. Satte i motorvärmaren och hoppades på att den skulle starta. Direkt när jag kom upp i lägenheten såg jag att det var ett bra styrkepass klockan halv sex. Så det var bara till att byta om och gå ner till bilen igen. Och ja, den startade utan några problem. Det är nog den ändå fördelen med den också. 
 
Nu är jag precis hemkommen och sitter och väntar på julkalendern. Sen blir det middag. Risgrynsgröt och leverpastejsmackor. MUMS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0