Promenad

Efter att ha suttit i soffan och pluggat allt för länge så började det som vanligt spritta i benen på mig. Jag verkar ha en aning svårt att sitta stll en längre tid. Jag betämde mig därför att bege mig ut på promenad. Om det var någon som såg mig där ute och undrade varför jag gick runt med ett stort leende på läpparna var det för att jag gick och lysnade på musikhjälpen, där dom bland annat bjöd på tysk rap. Om jag kunde skulle jag lyssna på p3 hela dagarna. 
 
Nu börjar det närma sig ett slut med tentaplugget. Ungefär bara tre timmar kvar innan Jennie kommer och hämtar mig. Så jag ska kötta på en stund till. Och under tiden ska jag tänka på all saker jag ska hinna med att göra till veckan.
Träna, baka, shoppa, köpa julklappar, skriva julkort. Allt sånt blit mycker roligare om man inte har något annat som tynger en ( ja, jag låtsas som att jag inte vet att vi ska sitta och skriva en äcklig B-uppsats hela julen). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0