Hey ho here she goes, either a little too high or a little too low.

Jag somnade före tio igår kväll. Så himla skönt att jag fick några timmars sömn i alla fall. I vanliga fall när jag börjar fem brukar jag väl sova runt två, tre timmar. Men sex timmar är ju inte tillräckligt för mig. Har nyss kommit hem och sitter nu i soffan och dricker varm choklad. Hade behövt sova en timme eller två, men jag ska streta emot. 
 
Nu blir det nämligen tentaplugg i någon timme. Sen kommer Anna, Stefan och Alma och hämtar mig, då blir det julmarknad på Norra berget. Så mysigt!
 
Och ikväll ska jag bara njuta. Njuta av att veta att jag har sovmorgon. Börjar inte förrän tio imorgon. Värsta lyxen ju! Ikväll ska jag också tända det andra adventsljuset (älskar ordet advent), kolla på julkalendern och Solsidan. Sen lär jag väl däcka!
 
 
Nä, nu ska jag sätta igång!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0