Tisdag

Nu har vi lyckats beta av några sidor på B-uppsatsen och det känns väldigt skönt måste jag säga. Nu blir det läsning och analys under julledigheten. Sen ses vi den 4:e igen och köttar på det sista. Jennifer åker ju hem idag :(
 
Imorgon ska klippa mig och färga håret (sorry Elin, men man är ju en fattigs student). Efter det tänkte jag ta en sväng på stan och kolla efter lite julklappar och annat. Imorgon kväll vid åtta är det dags för julbord med jobbet. Undra vad vi får i julklapp i år då. 
 
Mycket mer än det har jag inte för tillfället.
 
Hej då!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Svea

Men Suss! Inte behöver du ursäkta dig :) Du vet att du alltid är välkommen! :) GOD JUL!

2012-12-19 @ 20:08:57
URL: http://elinsjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0