Torsdag

Hejsan svejsan!
 
Juldagskvällen spendreas med Jennie. Vi var hemma hos mig innan vi gick ner på stan. Oscar hade inte så lång kö som vi hade förväntas oss och efter att ha trängt oss före i kön var vi inne efter tio min. Smidigt. Där blev vi inte kvar länge. Jennie försvann och då betsämde även jag mig för att vandra hemmåt. 
 
Igår gjorde jag inte mycket alls. Låg och kollade på Historieätarna på svtplay, var barnvakt åt Alma en stund och åt middag i Allsta. 
 
Idag har jag varit nere på stan och handlat lite. Köpte mig en ny hdmi-kabel. Så jag ber jag till Gud att den fungerer nu. Har även varit och handlat mat och om ett tag ska jag åka och träna. 
 
Heeejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0